onsdag 2. februar 2011

Spinone 1 uke

ENG: One week since the puppies were born. Today all were on the weight and have gained a lot. I recon in a couple of days all of them will double their birthweight. They are very strong so it`s a challenge to get them in the weightbowl. They are going to get the first manicyre today. All puppies are a little bit handled by my every day. Sometimes I just hold them for a while, and they have to be moved when I clean in the litterbox. Then they have to be a short while in a box. So on their way to very social Spinoni!

NOR: Det er en uke siden valpene ble født. I dag har alle vært på vekten, og jeg regner med at om et par dager har alle doblet fødselsvekten sin. De er veldig sterke, så det er en utfordring å holde dem i vektskålen. I dag skal de få sin første manikyr. Alle valpene blir litt håndtert hver dag av meg. Noen ganger holder jeg dem en liten stund inntil meg, og så må de flyttes hver dag til en pappeske mens jeg gjør rent i valpekassen. På god vei til å bli veldig sosiale Spinoner!

All of them
Alle sammen


Stella and Ms. Red



Agnella can watch the puppies for hours!
Agnella kan titte på valpene i timesvis!

2 kommentarer:

Aidamos sa...

God Morgon!
Du är så duktig på att uppdatera, det är lika roligt att följa valparna som det var när jag skulle köpa Agnes även om jag inte ska ha någon denna gången.
Agnella är så söt när hon tittar på aktiviteterna i lådan, vill hon i och hjälpa till?
Agnes älskade ju också valparna.

Rigmor Fiveltun sa...

Tusen takk snille Annika :-) Foreløpig tror jeg Agnella klarer seg fint med bare å se på dem, hun synes nok de er litt småskumle...