fredag 9. november 2007

Vinter








Ny blogg! I og med at jeg er sløv til å oppdatere treningsbloggen min, tenkte jeg at dette var en bedre løsning. Her kan jeg også legge til bilder. Så følg med, skal oppdatere så ofte som det er noe nytt, eller jeg har tatt nye bilder.
Vinteren har så vidt kommet til oss. Snøen har så vidt dekket markene og det er glatt på veien. Vi har kommet oss i normalt gjenge igjen etter ferien i Holland. Hundene har vært på tur i skog og mark, og slapper nå av med varme fra vedovnen. Vaktlene, som nå er redusert til 8, ser ut til å ha det bra. De skal etter hvert flytte i sitt nye hjem, som min far bygde mens vi var på ferie. Men først må de gradvis venne seg til kaldere temperaturer.







1 kommentar:

Jaap & Tina Muller/Steffens sa...

Hello Sweety's
Here the rain is toooooooo much!
Niet zo lekker Thomas!
Kus 3x Tina