tirsdag 17. mars 2009

Lydighetstrening


Her om dagen hadde vi besøk av Rolf-Rune som har svart belte i klikkertrening :-) Jeg som har hatt mangel på motivasjon i lang tid nå, fikk endelig prate hund og trening i noen timer og fikk noen råd til ting jeg ikke har fått helt til. Så nå prøver jeg å få til en til to økter hver dag der vi trener momenter til grunnferdighetene. Mest vekt på apportering og bakpartskontroll, men også andre atferder. Noen ting går så utrolig fort å få lært inn at jeg blir helt målløs!!!
Hurra for klikkertrening!!!

Eng: After some inspiration from a good friend with black belt within clickertraining, me and Stella are in trainingmodus again.
Hurra for clickertraining!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sku det ikke mere til :-)!
da ska det ikke gå så lang tid før eg kjem på kaffe besøk igjen,(det va steike goe lappe dokk serverte)kosa mæ!
Vi får sett av litt utetid neste gang.
E dokk heime i påsken?

rrs

Rigmor Fiveltun sa...

Nei det skal faktisk ikke mere til! Så kommer du jevnlig på kaffebesøk, er det ingen som kan forestille seg hvor langt vi kan komme :-) Har ingen planer for påske, kommer du til Forvik??

Anonym sa...

Kommer utover til påske viss ikke det blir krise på jobb:-)!
Da skal det trenes og feskes!

rrs