mandag 13. desember 2010

Back from Italy

Det var en opplevelse i Italia, men også godt å komme hjem til hundene. Det er ikke ofte vi reiser fra hundene, men takket være en snill og hundekyndig far er dette mulig. Mange opplevelser å fordøye, og planlegging av fremtiden for vårt oppdrett.

Stella som ble parret i slutten av november sover for det meste, og vi kan kjenne at forandringer er på gang i både buk og jur. Spennende å se om det blir noen fine Spinonevalper i januar!

I går kunne jeg endelig dra ut på jakt igjen. Denne gang sammen med min nevø på 14 år som nettopp har tatt jegerprøven. Så han får gå som skytter på opplæringsjakt med meg. Veldig praktisk, så jeg kan styre hundene.


jeg og dachser fra Mucrone


Paulina etter å ha kost seg på markene


Nydelig Bracco fra jaktprøvene


I Andar per Borghi


Biellas emblem


Hjemme og jakt i dyp snø

1 kommentar:

Aidamos sa...

Fina bilder!
Vad söta taxarna är.