tirsdag 18. oktober 2011

Massasjekurs

Det var dags for Trinn 1 i hundemassasje. Grunnkurset tok jeg i juni, og skal gå alle trinnene mot å bli diplomert hundemassør. Med en dyktig instruktør som er svært kunnskapsrik ble kunnskapsnivået økt mange hakk. Et spennende emne som alle hunder har godt av. Nå skal det igjen praktiseres og øves til neste trinn. Gleder meg til å lære enda mer, og til å få bli kjent med flere praksishunder.


Agnella var med meg på kurset

Senere på fredagskvelden kom Britt med Biella som er på fôr i Oslo. Hun hadde utviklet seg meget bra. Jeg likte det jeg så. Benstamme, kropp, pels og ikke minst hode og uttrykk var i fin utvikling, så det blir spennende å se etter hvert som hun vokser seg enda mer til. Utrolig lik sin mor Stella. Dessverre var det mørkt, så bildene ble ikke så bra. Men her da ett av sjarmøren Bella:


Ingen kommentarer: