lørdag 19. april 2008

Uheldige Tina



Ikke alt gåt etter planen bestandig her. Når vi skulle fjerne kateteret til Tina torsdag, ble det en litt lengre operasjon enn planlagt. Etter mye frem og tilbake fikk vi ut drenet. Det var en abcess igjen i magen, og hun er hard enkelte steder i opr.såret. Som sykepleier er jeg veldig interessert i helse og påfølgende sykdom hos hund. Heldigvis har jeg snille veterinærer som lar meg få slippe til og hjelpe til med enkelte prosedyrer. Det synes jeg er veldig greit!

Det ble ikke noe tur til oss til Harstad. Mest på grunn av Tinas tilstand. Valborg fikk løpetid på tirsdag og blør ganske mye, så jeg tror det er greit å holde seg hjemme. Stella er i slaget, og holder oss opptatte med diverse saker og ting :-) Ellers er hun skikkelig søt, og er svært motivert for å trene.

Ingen kommentarer: