torsdag 8. oktober 2009

Happy days


Dagens tur, med ikke mindre enn 6 hunder. Våre Italienere, en langhåret og en strihåret dachs. Koselig å se hundene ha det gøy sammen.
Stella og jeg har vært og trent i ettermiddag, og fikk gått gjennom mye. Metallapport som vi aldri har vært borti (ja, jeg vet jeg har slurvet!), gikk veldig bra. Ikke noe som tydet på at det var noe vi aldri hadde prøvd før. Rolf Rune er på høstbesøk, og det er bra å ha noen å trene sammens med. Ting som jeg ikke får sett på selv når jeg trener, f.eks posisjon på fri ved fot, kan han gi tilbakemeldinger på, og vi vet da hva som må trenes på videre. SUPERT!

Eng: Todays walk, no less than 6 dogs. Our Italians, one smooth and one wirehaired dachshound. Fun to see the dogs having a good time together.
Stella and I have been at training this afternoon, and have gone trough a lot of skills. With good and skilled company we know what we have to practice the upcoming time.

Ingen kommentarer: