mandag 20. juni 2011

Massasje og Spinonevalper

Denne helgen har jeg gått grunnkurs i hundemassasje på Axelsons i Oslo. Veldig spennende og lærerikt! Kommer nok til å følge opp med de neste trinnene også.

Lærer Jessika med Molly som demohund. Molly eies av Liv (på bildet).

På søndag etter "skoledagen" møtte jeg Balangero og Biella med eiere, valpene etter Stella og Harry.
 Vi gikk tur ved Nordberg og Britt bydde på deilig kaffe, kaker og is etter turen. Fikk snakket masse om valpene og Spinone som rase. Gikk også gjennom napping av Spinonen. Jeg ble så glad for å se at begge var fine, glade og trygge valper med eiere som virkelig har gjort en fin jobb med dem! Gleder meg allerede til neste gang, og håper vi får med de andre også da.


Balangero da Costa Vista (Barolo)


Balangero


Biella da Costa Vista (Bella)


Bella, en kloning av sin mor Stella


Jeg og "my Italian boyfriend" som var hans kallenavn her hos oss :-)


En stolt oppdretter med to fine valper!

Ingen kommentarer: