onsdag 8. juni 2011

Ut på tur

Mange ganger lengter jeg inn til Vistenfjorden. Der har mine foreldre en liten hytte, og for oss hundfolkan er det kjøpt inn en lavvo. Den ble satt opp i går av meg og min far for sesongen. Der den står er det ikke strøm, innlagt vann eller noe form for telefondekning. Man må ganske langt ut i fjorden for å få dekning på mobilen. Og det er vel akkurat det som gjør det så deilig å være der. Stillheten og naturen. Havet lå helt stille i går bortsett fra at det kokte med fisk. Det ble noen sei fisket med stang. Aida og Stella var med, og vi drar innover igjen i dag og blir noen dager. Så om jeg ikke svarer på mail eller tlf er det en naturlig årsak til det. Regner med å være tilbake på søndag om ikke noe uventet skjer.

Bål må man ha!


Stella våt og sliten


Aida sover godt i lavvoen


Mi casa!


På trappen til hytta


Blikkstille

På lørdag som var gikk det en båt i sundet like ved oss. Og det var ikke en hvilken som helst båt, det var kongeskipet! Bildet er tatt fra hagen av mannen min. Vi så det sneiet innom Vistenfjorden også. Skulle vært der og bydd på kaffe og vafler :-)

Ingen kommentarer: