torsdag 2. februar 2012

Hund til nytte og glede!

GJESTEBOKEN er i orden igjen, og vi setter stor pris på en hilsen :-)

Alle hundene vi har hatt har vært trofaste gjester på sykehjemmet som valper og unghunder. På Farmors dør har vi en plakat som henges opp med "hund på besøk" når vi er der. Nå er det imidlertid lenge siden jeg har hatt hund med, men nå klaffet det sånn at Agnella skulle være med. Jeg har alltid litt lite tro på at hundene mine er veloppdragne, men de klarer å motbevise det gang på gang :-) Det første som skjedde når vi kom inn på sykehjemmet var at husets katt pilte rett foran Agnella. Helt greit! Er jo besøkshund må vite! Resten av besøket gikk veldig bra. Var på rommet til Farmor, hilste på andre beboere og personale, og passerte en liten hund på vei ut. Små hunder har vært en stor utfordring for Agnella. Men nå var hun på besøksoppdrag, og da var det ingen sak. Jeg er så glade i og så stolt av mine hunder! Som daglig sprer glede og jobber for oss menneskene.
Hund på besøk!

Bestevenner

Ingen kommentarer: