torsdag 13. mars 2008

Kommer våren???


Vinteren begynner å slippe taket, og dagene blir lysere og lysere. Det er deilig. Som dere ser på bildet, er markene stort sett bare nå. Snart er det påske, og vi legger kursen mot Trondheim. Thomas blir der med hundene mens jeg drar til Nederland. Blir fint med litt miljøskifte og trening for hundene. I dag gikk jeg i "sentrum" og traff hele to personer!

Valborg har vært med meg på sykehjemmet i dag og besøkt farmoren min. Hun er rolig og fin på disse besøkene, og farmor synes det er morsomt med hund på besøk. På hundetreffet tirsdag ble vi tatt bilder av, så det blir nok en liten reportasje om hundegruppa her. Veldig bra.
Har startet på hjemmeside for Gla`hund 2008, og skal legge ut link så fort den er klar. Det blir i alle fall 14-15 juni, og jeg håper at alle som har lyst til å lære mer om hund tar seg tid til å komme!

2 kommentarer:

Jaap & Tina Muller/Steffens sa...

Rigmor, Can I take this picture?
Love Tina

Rigmor Fiveltun sa...

Yes just take it :-)