torsdag 27. mars 2008

Nanny Valborg



Valpetiden er en herlig tid, men takk og pris for at de har et stort søvnbehov! Jeg ligger fortsatt nede med Stella, og i natt lå hun i buret sitt hele natten. Pep et par ganger, men roet seg fort når hun merket at jeg var like ved. Kl. 06 fikk hun komme ut og ligge litt på puten min. Hun elsker å ligge godt og behagelig. Så saueskinnet har blitt en av favorittene. Merkelig hvordan man tilrettelegger for litt valpesøvn :-)
Valborg er fotsatt helt utrolig mot henne. Så hun er nok Stellas favoritt. Tina er en liten surpomp som vil være i fred.
I går tok jeg med Stella og Valborg på en liten biltur. Begge var bak i buret. Gikk bra. Ikke en lyd. Var innom mine foreldre, gikk i fremmede miljøer her og der, innom sykehjemmet og fikk presentert klikkeren for henne. Underlag hun har gått på til nå er mange, og fortsatt virker hun veldig stødig. Kanskje er hun et redningshundevne?? Vi får se hva det blir av denne jenta. Først og fremst skal hun bli en super familiehund, som er sosial og trygg på seg selv og omgivelsene.

Ingen kommentarer: