tirsdag 13. mai 2008

Endelig trening på Mo??


Søndag dro jeg og Thomas til Mo i Rana for å trene hund hele mandagen. Vi camperte utenfor Karina og Rolf Rune og fikk som vanlig servering med god mat og drikke. Fikk pratet masse hund på de timene-endelig, og alle så frem til god trening neste dag. Men ikke alt må gå etter planen. Jeg våknet opp skikkelig sjuk, og spydde og sto i. Så vi kjørte likså godt hjemover først som sist. Bilturen der kommer jeg nok ikke til å glemme på en stund. Selv om vi tar turen til Mo som en "svipptur" er det tross alt 4-5 timers reisevei. Vel hjemme kom feberen og angrep. I dag, noen kilo lettere og slapp som bare det, er jeg glad gårdagen er over:-)
Takk for godt vertskap på Mo, snakkes i alle fall utstillingshelga. Skal se om jeg får kommet noen dager før slik at noe av treningen kan tas igjen. Jeg vil trene hund!!!!!

1 kommentar:

Stephanie sa...

Where is the English version??!