fredag 11. juni 2010

Costa vista @ marina






I går prøvde vi oss på kaiet med hundene Aida og Agnella igjen. Pappa var med og hjalp til, det er til slutt han og aida som skal farte rundt i storbåten :-) Det var helt greit. Landgang og flytekai ingen problem, så det er ikke så mye som skal til.
Agnella fikk prøve seg i havet i går. Jeg blir så inspirert av mine flinke valpekjøpere som holder på med svømmeopplæring til sine hunder. Det gikk mye bedre enn jeg kunne håpe på! Hadde med Stella (oteren) og en dummy, så hun suste uti etter den. Kastet den ikke så langt at hun måtte svømme, men det blir neste gang! Utrolig fremgang fra forrige gang vi var i vannet. Våtdrakt er kjøpt inn, så jeg også kan hæle meg uti...
Om været blir bra i helgen, blir det båttur med "småhundene".

2 kommentarer:

Elin sa...

Härligt ! jag har oxå funderat på en våtdräckt :)

Trevlig helg

Aidamos sa...

ÅH, denna underbara natur, jag ska sätta in dom bilderna på min blogg, jag tror vi stod på samma ställe.