mandag 28. juni 2010

Happy birthday to me!

Hipp hurra for meg selv som fyller 30 i dag! Hva annet kan jeg blogge om enn mine aller kjæreste hunder, mitt liv? Så her er noen bilder tatt med mobilen:
Stella
My and our place :-)

Agnella

Valborg, min klokeste

Aida har for det meste vært hos mine foreldre i det siste, og i dag skulle min far ta henne med til "Visten" med båt. De har en hytte langt inne i en fjord, uten strøm og mobildekning. Siden det er Aidas første båttur (tenk det!) hjalp jeg til med å få henne i båten. Blir spennende å høre hvordan det har gått når de kommer hjem igjen, hun var ikke veldig glad for å komme i båten....

Mens vi venter på "Bestefar"

Her kommer han!

Ønsker alle en trivelig dag! Nå skal jeg ut og trene hund :-)

1 kommentar:

Elin sa...

Grattis igen !! Hoppas att du har och får en fortsatt underbar dag :)

Klem