søndag 27. juni 2010

Party

I går hadde vi bursdagsselskap med familien. Jeg blir 30 i morgen, og Thomas som er hjemme i helgen lagde til en fin feiring. Ikke har jeg lyst til å bli 30, og ikke fikk jeg delta på verdensvinneren i Danmark, så det hjalp på humøret med litt kaffe og nydelige kaker :-)


Som vanlig stjal Aida "showet", hun er bare så herlig! Det var nok en grunn til at hun ble igjen hos oss. Hun har vært hos mine foreldre i flere dager, og de trives så godt sammen.
                           
Jeg hørte ordet kake?!

Prinsessebursdag...



Et par bilder fra sankthansaften, en av de veldig få dagene med opphold. I dag: Regn og 7 grader. Godt det ikke er minusgrader i alle fall!

Agnella da Costa Vista
Aida da Costa Vista med Stella i bakgrunnen. Speider etter kyrne :-)

2 kommentarer:

Elin sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!!!!

Aidamos sa...

HA EN JÄTTETREVLIG FÖDELSEDAG!!