onsdag 16. juni 2010

Stella


Jeg og hundene er på besøk hos min mann på Mo i Rana. Kom i ettermiddag, og dro nesten rett på hundetrening i Rana trekk og brukshundklubb. Det viste seg at det var apellcup der i kveld, så jeg meldte meg på med Stella i nybegynnerklassen for ekvipasjer som ikke har konkurrert i lydighet enda. Følte at det gikk bra på øvelsene. På oppsummeringen etterpå viste det seg at vi hadde fått max poeng 50/50 og ble nr 1 av 6 deltakende!!! Kjempartig. En god motivasjon for å trene videre!

Ellers hadde vi resten av hundene også ute og fikk trent en del. Nå ligger alle og sover, takk og pris. For min mann har en liten leilighet og naboer på alle kanter. Ikke akkurat som vi landsens jenter er vant med, men det går da fint. Og trivelig å se min mann. Fredag drar vi til Bodø på utstilling. Vi blogger underveis, så følg med!
Bildet er av Stella som liten :-)

1 kommentar:

Elin sa...

Duktiga söta Stella !