onsdag 16. mars 2011

7 uker!

I dag puttet jeg valpene i bilen og slapp dem ut i sentrum i Vevelstad. Sentrum er ikke akkurat overaktivt her på landet, men mye andre lyder som biler, traktorer, barnehage og generelt litt mer liv. Valpene var veldig trygge, mye tryggere enn forventet. Etter dette var det piknik i oppkjørselen til mine foreldre, hvor maten ble servert rett på bakken. Godt! Testet også ut et par valper i huset deres, to som ikke hadde vært i andre hus før. Gikk også veldig greit. Ellers har de rast rundt ute og inne, de er noen herlige valper! Dagens film her!



Ikke helt enkelt å sette ned føttene med så mange valper rundt seg.


Bibiana


Mat!


Balangero i garasjen


Balzola


Stella


Skogsarbeidere


Søte som sukker :-)

Nå er det bare en uke til den første valpen reiser. Tiden frem til avreise skal vi bruke flittig til å fortsette som vi har gjort, der målet er trygge valper som allerede har litt i sekken før de forlater oss. Jeg blir veldig glad i valpene, og gruer meg skikkelig til de skal forlate redet. Men jeg vet de vil få det bra, og de trenger å få komme til noen som fortsetter vårt arbeid med sosialisering og trening.

Ingen kommentarer: