søndag 13. mars 2011

Opplevelser

Vi fortsetter å utsette valpene for nye ting. I dag har de spist av flere ulike ting, og vi har startet litt med å besøke andre steder med dem. I dag tok jeg Bibiana og Balangero med på middagsbesøk til mine foreldre. De fikk sitte foran med meg i bilen, og syntes det var spennende med et nytt sted. Etterpå tok jeg Biella og Borgomale i bilen og kjørte tur. Jeg tok med Biella med på en kjapp visitt på sykehjemmet til min Farmor. Fremover blir det mye fokus på nye steder og at valpene skal bli trygge på dette. Vi holder flybagtreningen ved like, og det går greit. Det blir selvfølgelig annerledes med nye omgivelser, folk og flystøy når de skal ut å reise, og da skader det ikke med en viss trygghet i bagen. Ellers er de mye ute i snøen, og er flinke til å gå ut og gjøre fra seg når døren stå åpen.


Her spiser de av langpannen


Briona tester utstyret


Bibiana med noe godt i bagen. Hun er en av de som skal fly.


Balzola skal også ut og fly


Og Balangero...


Søte Bibiana


Valborg koser seg med besøket

1 kommentar:

Anonym sa...

Hærlige hunder, familie og venner!